درویش تحت فشار ستاره های پرسپولیس واگذاری سهام تراکتور چقدر جدی است؟ استقبال استقلال و پرسپولیس از سقف بودجه باشگاه ها سرگیجه اوسمار از وضعیت بیرانوند و صادقی نتیجه و ویدیو خلاصه بازی النصر و الهلال (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) | فرار از شکست دقیقه نودی الهلال نام یک استقلالی و پرسپولیسی در پرونده فساد مس؟ پخش زنده بازی النصر و الهلال در لیگ عربستان (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بحران در بارسلونا| ژاوی می‌رود یا لاپورتا؟ افشای جزئیات جدید از فساد در پرونده مس رفسنجان| سکه‌های مشکوک! عزیزی خادم نمی‌تواند به فدراسیون فوتبال برگردد آپشن‌های سنگین آجورلو وتو شد مدیران فاسد برای همیشه از فوتبال محروم می‌شوند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی تراکتور و مس رفسنجان (۲۷ اردیبهشت) | نویدکیا به تراکتور هم رحم نکرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صعود طلایی‌پوشان به نیمه‌نهایی رئیس کمیته داوران و کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال برکنار شدند پخش زنده بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی تراکتور و مس رفسنجان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین توخل – بایرن مونیخ؛ دوباره جدی شد! سازمان بازرسی مانع پرداخت آپشن‌های دوره آجورلو
سرخط خبرها

سقوط سردار آزمون از اسب!| آقای گلی روسیه از چنگ لژیونر ایرانی پرید

  • کد خبر: ۶۷۴۳۱
  • ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۰
سقوط سردار آزمون از اسب!| آقای گلی روسیه از چنگ لژیونر ایرانی پرید
سردار آزمون که فکر نمی‌کرد در هفته آخر لیگ روسیه هم تیمی‌اش بتواند چهار گل بزند و آقای گلی را از او بگیرد به ایران سفر کرده، اما درکمال شگفتی این اتفاق رخ داد و دزیوبا توانست پوکر کند و آقای گلی را از آزمون بگیرد!
گروه ورزش| شهرآرا نیوز، تیم فوتبال زنیت روسیه در آخرین بازی فصل خود مقابل تامبوف ایستاد و با نتیجه ۵ بر یک به پیروزی رسید.

در این بازی سردار آزمون مهاجم ملی پوش کشورمان در ترکیب تیمش حضور نداشت و یک هفته قبل به ایران سفر کرده بود. این بازی برای ستاره ایرانی اهمیت داشت، چون می‌توانست آقای گلی خود در لیگ روسیه را برای دومین فصل متوالی ثبت کند.

اما برای آقای گل نشدن مهاجم تیم ملی ایران نیاز به یک شگفتی بود. دزیوبا همبازی اش با ۱۶ گل و با اختلاف ۳ گل از آزمون در رده دوم بهترین گلزنان قرار داشت. شاید سردار فکر نمی‌کرد و دزیوبا در بازی آخر ۴ گل بزند، اما این شگفتی رخ داد و مهاجم ملی پوش کشورمان آقای گلی را از دست داد.

سرگی سیماک درباره غیبت سردار آزمون، در آخرین بازی لیگ روسیه این توضیحات را داد: به دلیل اینکه ما در آخرین بازی خود در خارج از خانه بازی کردیم و به بسیاری از لژیونر‌ها مخصوصا آزمون که در کشور‌های دوری زندگی می‌کنند، استراحت دادیم. با توجه به محدودیت‌های کرونایی و قرنطینه شدن بازیکنان از این فرصت استفاده کردیم و به او مرخصی دادیم.

سرمربی زنیت در ادامه درباره اینکه آیا برای آقای گلی دزیوبا در این بازی هدفی داشتند، گفت: نه به هیچ وجه ما هدفمند کاری را انجام ندادیم. ولی دزیوبا در این بازی فرصت داشت تا از آزمون پیشی بگیرد و این کار را کرد و به از این بابت خوشحالیم که او آقای گلی لیگ روسیه را کسب کرد.

آقای گلی دزیوبا سبب شد این مهاجم روس تبار شوخی جالی با مهاجم تیم ملی ایران کند. دزیوبا بعد از کسب عنوان آقای گلی و کنار زدن همبازی و دوستش آزمون، گفت: واقعا احساس شادی می‌کنم. در این بازی فرزند سومم به دنیا آمد. دویستمین گلم را به ثمر رساندم، پوکر کردم و در نهایت جایزه آقای گلی را از آزمون گرفتم. به نظرم وقتی سردار شنید من ۴ گل زدم از اسبش سقوط کرده باشد (باخنده).
 
گفتنی است دیوزبا با بیست گل زده آقای گل روسیه شد و سردار آزمون با نوزده گل در رده دوم قرار گرفت.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->